Pentru prelungirea duratei de inchiriere trebuie sa luati legatura cu reprezentatii nostri cu cel putin 24 de ore inainte de data expirarii contractului. Daca masina este disponibila, se va face un act aditional de prelungire si se va achita noua perioada de inchiriere
Pe toata durata inchirierii reprezentantii Raiman va stau la dispozitie. Primul pas este sa ne contactati imediat.
In caz de defectiune tehnica beneficiati de asistenta rutiera non-stop, masina la schimb in cazul in care defectiunea nu poate fi remediata imediat.
In caz de accident: in caz de accident, clientul trebuie sa procure si apoi sa ofere catre Raiman copii ale actelor persoanele terte implicate in accident (polita de asigurare RCA, carte de identitate, permis de coducere, certificat de inmatriculare) raportul politiei sau constatarea amiabila. Daca persoana care inchiriaza autoturismul si/sau celalalt participant sunt persoane straine, trebuie sa se efectueze investigatia la fata locului si trebuie anexat raportul politiei.